Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Als je een artikel bij, Bij de handtas koopt heb je recht op de wettelijke garantie. Is het artikel beschadigd binnengekomen? Of gaat het na een geringe tijd al kapot? Dan zal Bij de Handtas zorgen dat er een passende oplossing komt. Neem hiervoor contact op met Bij de Handtas via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@bijdehandtas.nl. Stuur een foto mee van het probleem zodat dat er een passende oplossing voor gevonden kan worden. Wij zullen ons uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bijdehandtas.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.bijdehandtas.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 36 reviews.