Veelgestelde vragen

Wij staan je bij, in goede en slechte tijden. Indien je vragen hebt is Bij de Handtas er om je iedere dag van de week te helpen. Helaas kunnen wij je alleen van dienst zijn in de avonduren tussen 18:00 en 21:00. Wellicht helpen de veelgestelde vragen je het juiste antwoord te vinden.

WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?

Wij streven ernaar jouw bestelling de volgende dag te verzenden. Binnen 2 werkdagen zul je jouw pakketje dan ook via de post moeten ontvangen.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Zodra jij een bestelling plaatst gaan wij direct voor je aan de slag. Bij de Handtas streeft ernaar jouw bestelling de volgende dag te verzenden. Binnen 2 werkdagen zul je jouw pakketje dan ook via de post moeten ontvangen.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK TRACEREN?

Je kunt je pakketje eenvoudig volgen via ‘Track & Trace’ dit is een speciaal systeem wat voor de postbezorging is ontwikkeld. Wanneer wij een pakket verzenden, dan mailen wij een code. Deze code staat bekend als de Track & Trace-code, ook wel het zendingsnummer genoemd. Je kunt hiermee zien of het pakket het al bij de post in bezit is en of het pakket het afgiftepunt al heeft verlaten. Wij raden je aan alleen de Track & Trace websites te gebruiken van officiële websites zoals die van PostNL, DHL of DPD, afhankelijk van het soort postbezorger die wij op dat moment hanteren.

WAAR LEVERT BIJ DE HANDTAS?

Wij leveren binnen heel Nederland.

HOEVEEL TIJD HEB IK OM EEN PRODUCT TE RETOURNEREN?

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Een retourzending wordt door velen vaak als een tijdrovend en vervelend proces gezien. Doormiddel van ons retourportaal kun je eenvoudig en snel een retourlabel aanmaken en deze kun je op het pakket plakken. Wij zullen echter wel de kosten voor het retourlabel in mindering brengen op het door jou te ontvangen retourbedrag. De kosten hiervoor bedragen € 6,95 per pakket.

HOE STUUR IK EEN PRODUCT RETOUR?

Doormiddel van ons retourportaal kun je eenvoudig en snel een retourlabel aanmaken en deze kun je op het pakket plakken. Wij zullen echter wel de kosten voor het retourlabel in mindering brengen op het door jou te ontvangen retourbedrag. De kosten hiervoor bedragen € 6,95 per pakket.

Onder het kopje retourinformatie onderaan de website kun je ons retourportaal vinden. Houd voor het aanmaken van een retourlabel je Track en Trace nummer bij de hand.

MIJN PRODUCT IS BESCHADIGD BINNENGEKOMEN, WAT NU?

Is het artikel beschadigd binnengekomen? Of gaat het na een geringe tijd al kapot? Dan zal Bij de Handtas zorgen dat er een passende oplossing komt. Neem hiervoor contact op met Bij de Handtas via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@bijdehandtas.nl. Stuur een foto mee van het probleem zodat dat er een passende oplossing voor gevonden kan worden. Wij zullen ons uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

WAT DOE IK MET EEN PRODUCT DIE NIET NAAR WENS IS?

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening en worden ingehouden op het terug te ontvangen bedrag.

Sectie
Lege sectie. Pas de pagina aan om hier inhoud toe te voegen.

De waardering van www.bijdehandtas.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 36 reviews.